viernes, 17 de diciembre de 2010

Navidad 2010 - Galgos 112

7 comentarios:

Esther dijo...

Gràcies Gemma, Gràcies Jordi, Gràcies Josep!!!!!!!!!!!!!!!

Mar de Luz dijo...

Precioso y con una ternura que llega a cualquier corazón que ame a estos seres tan maravillosamente agradecidos,mi enhorabuena por el video y por la magnifica labor que haceis. Os admiro.
Os deseo lo mejor para el próximo año y a los narizotas les deseo vidas llenas de amor y paz.
Un saludo
Blanca

Esther dijo...

Sol, la teva mirada sempre estarà amb mi, gràcies petit, gràcies per saludarme amb la cueta quan em vas veure entrar al vete, estabas molt malaltó pero em vas voler saludar.
Petit ho sento tant, no saps com em dol, juga lliure amb tots els teus amiguets.

Marité dijo...

Solanito, tu carita está por todos lados, porque has estado ayudando a los galguitos desde los carteles, pidiendo justicia con tu cara de buenazo, con tu hermano Epi. Siempre pa lante, tu eras el más fuerte. Quizás por eso te tocó irte tan pronto, viviste muy intensamente y demasiado rápido.
No voy a olviarme de tí.

Mertxe dijo...

Precioso video, gracias a vosotros y a estos podencos y galguitos tan maravillosos.

Turbo dijo...

No entenc que amb tota la feina que teniu amb els nens heu pogut fer que les famílies ens sentíssim especials. Ja us he dit mes d'un cop que esteu fets d'una altra pasta...
Una de les millors coses que m'han passat a la vida ha sigut anar passejant per Sant Feliu i veure-us a un petit stand, apropar-me a dues de vosaltres, comprar-vos un adhesiu pel cotxe i tornar a casa amb un desig immens de formar part de la vostra família. I amés la Jishin i jo sortim al minut 5:27!!!!! Jejeje. Gracies!!!

Artur (i Vane)

Josep dijo...

Artur... Ai! volia dir Turbo. No es tracta que us fem sentir especials. El que passa és que realment SOU especials.
Molt poca gent hauría reaccionat com vosaltres quan vareu perdre la petita Ayumi. En lloc de defallir, vau prendre la decissió d'ajudar a un altre galgo el més ràpidament possible (que es sàpiga). I és que sou especials. Sou la classe de gent a la que ens omple d'orgull poder ajudar. Sense vosaltres, Galgos 112 no sería res.
Gràcies.

Arturo.¡Uy! quise decir Turbo. No se trata de que os hagamos sentir especiales. Lo que pasa es que SOIS especiales. Poca genta habría reaccionado como vosotros cuando perdísteis a la pequeña Ayumi, a los dos días de tenerla. En lugar de desfallecer tomásteis la decisión de ayudar a otro galgo lo más rápidamente posible (Que se sepa). Y es que sois especiales. Sóis la clase de gente a la que nos llena de orgullo poder ayudar. Sin vosotros, Galgos112 no sería nada.
Gracias.